تمام حواشی و مسائل خارج اردو را از ذهنم دور کردم

به گزارش مهسان بلاگ، به گزارش خبرنگاران، علیرضا نجاتی ملی پوش اعزامی تیم کشتی فرنگی کشورمان به بازی های المپیک توکیو با بیان این مطلب اضافه نمود: تمرینات خوبی را در اردوهای تیم های ملی پشت سرگذاشته ام و سعی کردم تمامی حواشی و مسائل بیرون اردو را از ذهنم دور کنم. تمام فکر و خواسته ام کسب یک مدال خوشرنگ در المپیک است.

تمام حواشی و مسائل خارج اردو را از ذهنم دور کردم

وی اضافه کرد: کادر فنی تمام نکات لازم را به ما گوشزد می نماید و خوشحالم محمد بنا بعنوان سرمربی در تیم ملی حضور دارد. امیدوارم با راهنمایی این مرد عظیم بتوانم در المپیک به نهایت پیروزیت دست یابم.

نجاتی در خصوص فرایند تمرینات اردویی توضیح داد: در حال حاضر تمرینات پرفشار را پشت سر می گذاریم، ضمن اینکه فیلم حریفان را هم با حضور کادر فنی بررسی می کنیم و در پی برطرف نواقص و ضعف ها و شناخت هرچه بیشتر از سایر حریفان هستم.

وی با اشاره به برگزاری تمرینات در خانه کشتی شهید مصطفی صدرزاده گفت: بسیار خوشحالم کشتی دارای امکانات فوق العاده ای شد، البته خانه کشتی هم امکانات خوبی دارد، اما اینکه تمرینات ما یک نواخت نمی گردد و می توانیم از محیطی عظیم تر و با امکانات بیشتر برای تمرینات خود استفاده کنیم، یک حُسن است.

دارنده مدال برنز دنیا در خصوص فرایند آماده سازی خود گفت: 11 مرحله اردو را تا به امروز پشت سرگذاشته ایم. چندی پیش هم با صلاحدید کادر فنی به تورنمنت بین المللی اوکراین اعزام و پیروز به کسب مدال طلا شدم. به نظرم حضور در این میدان یاری خوبی به من کرد که از لحاظ رقابت با حریفان خارجی هم دور از میادین نباشم.

وی در خاتمه اضافه کرد: خوشبختانه آرامش خوبی حکم فرماست و تمرینات مطلوبی در حال برگزاری است. از نظر وزنی هم مشکل خاصی ندارم و به امید خدا در این 40 روز به جای مانده تا المپیک هم کوشش می کنم به حداکثر آمادگی برسم. امیدوارم با دعای خیر مردم، بتوانم با کسب مدال از این آوردگاه مهم دل آنها را شادم کنم و برای کشورم افتخارآفرین باشم.

vetworld.ir: مجله دامپزشکی | مجله خبری دانشجویان دامپزشکی

virapars.ir: مجله ویراپارس | مجله گردشگری و مسافرتی، خبری و ورزشی

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 26 آبان 1400 بروزرسانی: 26 آبان 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 90746

به "تمام حواشی و مسائل خارج اردو را از ذهنم دور کردم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تمام حواشی و مسائل خارج اردو را از ذهنم دور کردم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید