خبرنگاران 5 هزار بسته بهداشتی بین خانواده های کم برخوردار پایتخت توزیع می شود

به گزارش مهسان بلاگ، تهران - خبرنگاران - مدیر قرارگاه محرومیت زدایی بنیاد بین المللی خیریه آبشار عاطفه ها گفت: با کمک 700 نیکوکار قصد داریم پنج هزار بسته بهداشتی را بین خانواده های کمتر برخوردار شهر تهران توزیع کنیم.

خبرنگاران 5 هزار بسته بهداشتی بین خانواده های کم برخوردار پایتخت توزیع می شود

فاطمه چوپانی روز چهارشنبه با اشاره به اهمیت طرح کمک مومنانه و رزمایش مواسات افزود: خیریه آبشار عاطفه ها با توجه به منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی، به صورت ماهانه یا دو ماه یک بار رزمایشی برگزار می کند و هر بار در قالب توزیع بسته های ارزاق، بهداشتی، جهیزیه برای نوعروسان تحت حمایت و ... خانواده های تحت پوشش را مورد حمایت قرار می دهد.

وی شرح داد: این مجموعه در تهران بیش از 120 کنندگی دارد و پنج هزار خانواده را در شهر تهران تحت حمایت قرار می دهد و اکنون نیز بیش از 600 شعبه و کنندگی در سطح کشور مشغول به خدمت رسانی به خانواده های تحت پوشش این بنیاد هستند.

مدیر قرارگاه محرومیت زدایی بنیاد بین المللی خیریه آبشار عاطفه ها افزود: همه خادمینی که در آبشار عاطفه ها مشغول خدمت رسانی هستند از بانوان خیّر این سرزمین و اکنون نزدیک به 200 نفر از بانوان در این بنیاد مردم نهاد مشغول به فعالیت اند که انجام کارهای توزیع با همین این زنان انجام می شود.

وی با بیان اینکه در کل کشور 350 هزار نفر و در استان تهران نیز هشت هزار خانوار تحت پوشش این خیریه قرار دارند، تاکید کرد: بسکمک از مددجویان در شرایط معیشتی بسیار ضعیف و نیاز به کمک های ویژه ای دارند. در این میان ممکن است خیرینی هم با ما همکاری کنند که شاید بضاعت چندانی نداشته باشند اما همیشه با همراهی خود کمک می کنند تا بتوانیم به وظیفه خود در خصوص حمایت از مددجویان و خانواده های کمتر برخوردار ادامه دهیم.

چوپانی گفت: چهارشنبه 26 آذر ماه از ساعت 12 تا 14 در امامزاده حسن (ع) منطقه 17 تهران، پنج هزار بسته بهداشتی و سلامت شامل ضدعفونی کننده دست و سطوح، ماسک، پودر لباسشویی و ... بین خانواده های کمتر برخوردار و تحت پوشش بنیاد بین المللی خیریه آبشار عاطفه ها توزیع خواهد شد.

vetworld.ir: مجله دامپزشکی | مجله خبری دانشجویان دامپزشکی

virapars.ir: مجله ویراپارس | مجله گردشگری و مسافرتی، خبری و ورزشی

منبع: ایرنا
انتشار: 26 آبان 1400 بروزرسانی: 26 آبان 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 71744

به "خبرنگاران 5 هزار بسته بهداشتی بین خانواده های کم برخوردار پایتخت توزیع می شود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران 5 هزار بسته بهداشتی بین خانواده های کم برخوردار پایتخت توزیع می شود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید